Re: Replica de xarxa despres d'instal·lar

Pels casos que m'ocupen, en què sovint faig instal·lacions «in situ» amb
xarxes on no puc establir un proxy de paquets (la cache de paquets
l'estiro d'una memòria USB)
Doncs aleshores he optat per programar a la post-instal·lació (PEINDDD)
que s'escrigui aquest repositori a /etc/apt/sources.list :

deb http://ftp.debian.org/debian/ $(lsb_release -cs) main

i aleshores a grans trets:
$ apt-get update
$ apt-get -y install netselect-apt
$ netselect-apt
$ cat sources.list > /etc/apt/sources.list

masked enough at lists.debian.org archives.

El 03/10/15 a les 19:02, Alex Muntada ha escrit: