Re: Ajuda amb /etc/fstab i mapeig xarxa

Hola,
gràcies per les respostes.

Contestant al tema dels permisos...totes les carpetes, quan no estan muntades, tenen els mateixos permisos de 777 root:root. El fitxer de credencials és per user i pass. Al primer correu he oblidat un detall important... si fagi un mount manual (no dins fstab) obtenic accés correcte al recurs per qualsevol usuari, la sentència usada és: mount -t cifs //192.168.1.10/photo /media/punts/photo -o username=usuari,password=paraula_clau,file_mode=0777,dir_mode=0777

Veient el que m'heu dit fins ara, veig que potser he formulat malament la pregunta, ja que potser vaig errat amb el mètode que uso per mapejar de forma automàtica. Ho plantejo diferent...si tinc un recurs 'photo' a un NAS, que només pot compartir via SAMBA, com ho puc fer per mapejar el recurs de forma automàtica a l'engegada de l'ordinador?

Moltes gràcies

Xavi

El 22/12/14 a les 15:37, Alex Muntada ha escrit:
Xavi Llista:

Els permisos de la carpeta '/media/punts/photo ' són:
drwxrwxrwx 2 root root 4096 des  8 15:54 photo
Quins permisos té aquesta carpeta quan no està muntat el NAS?

I el fitxer de credencials:
-rw-------    1 root    root   35 nov 23  2013 .credencials
No tinc ni idea de per a què serveix aquest fitxer, però pots provar a
canviar-li els permisos.

Salut,
Alex