Ajuda amb /etc/fstab i mapeig xarxa

Hola,
a veure si em podeu ajudar. Disposo d'un petit NAS domèstic i, fins ara, sempre m'hi havia pogut connectar via CIFS sense problemes de forma automàtica afegint la següent línia a /etc/fstab.

//192.168.1.10/photo       /media/punts/photo  cifs  uid=usuari,credentials=/media/punts/.credencials,iocharset=utf8,sec=ntlm    0    0

també he provat
//192.168.1.10/photo       /media/punts/photo  cifs  uid=usuari,credentials=/media/punts/.credencials,iocharset=utf8,sec=ntlm,file_mode=0777,dir_mode=0777    0    0

Des dels altres pc's de casa, amb aquesta línia a fstab, creat les carpetes corresponents i el fitxer de credencials no tinc cap problema.

No fa massa vaig formatejar i reinstal·lar. Ara, amb usuari normal quan intento accedir amb el navegador de fitxers em diu 'No s'ha pogut mostrar " /media/punts/photo"  La ubicació no és una carpeta.'. En canvi, si obro el navegador de fitxers amb gksu puc veure-ho tot sense problemes.

És evident que sembla un tema de permisos però ja no sé que mirar.

Els permisos de la carpeta '/media/punts/photo ' són:
drwxrwxrwx 2 root root 4096 des  8 15:54 photo

I el fitxer de credencials:
-rw-------    1 root    root   35 nov 23  2013 .credencials

Estic totalment despistat perquè feia molt temps usava la mateixa sintaxi i configuració i no havia tingut mai problemes.

Em podeu ajudar?

gràcies

Xavi