Re: aacraid driver

Bones Josep,

doncs moltes gràcies, m'has donat una idea molt bona. Tinc clar que perdo
dades, per això les he de buidar abans.

El tema per mi és, si d'aquesta manera, el aacraid m'ofereix el disc dur de
forma transparent i puc fer-lo servir com un disc dur normal, amb tot el que
comporta.

Estic una mica decebut, o més aviat, estic molt més còmode amb el mdraid que
trobo molt més potent i servible que no aquestes supertxatxi targetes amb
interfícies una mica enrevessades.

Demà ho provo i ho comento.

Gràcies,

Leo

El Dissabte, 11 de gener de 2014, a les 04:38:21, Josep Lladonosa va escriure: