Re: aacraid driver

Hola Leo,

Sembla que "tal qual" no, que cal definir discos com a JBOD perquè es
vegin físicament des del sistema operatiu. Desconec si el fet de
definir un disc com a JBOD n'esborra dades.

Suposo que vols procedir com indiques per no haver de formatar discos.
Si "acceptes" formatar-los, aleshores podries crear un RAID0 amb un
sol disc, que equivaldria a utilitzar la unitat física.

Un cas semblant en un fòrum que potser et pot aportar (conté fins i
tot al final resposta d'Adaptec):

http://techreport.com/forums/viewtopic.php?f=5&t=59328