Re: iceweasel debian wheezy offtopic

El dj 20 de 06 de 2013 a les 16:32 +0200, en/na alex@probeta.net va
escriure:
> A 2013-06-20 16:07, MarcFP escrigué:
>
> Hola
>
> Pots fer que algun altre navegador que mostra bé la pàgina
> s'identifiqui com a Firefox o Iceweasel i la carregui de nou.
>
> El navegador on recordo que era més fàcil de canviar la manera
> d'identificar-se, fa molts anys, era Opera. Venia ja amb unes opcions
> del menú per escollir l'identificació. Clar, que crec que par-lo d'Opera
> 5 ó 6 i ha plogut bastant des d'aleshores
>
> Ara chromium i iceweasel venen amb pluguins que si els instal.les pots
> canviar ràpidament com s'identifiquen.

> [...]
Bones, a veure ... recapitulant el tema ...
Amb chrome i amb safari, es veu bé, el problemes venen quan són altres
navegadors, com firefox, iceweasel, opera, explorer 7 ... que fa coses
rares ...
Suposo que si amb 2 navegadors es veu bé, serà per què la web deu estar
"mínimament" ben programada ...
Sabeu com puc mirar el motor del firefox/iceweasel, opera i explorer 7 ?
Estic delirant :S
Perdoneu l'off-topic