iceweasel debian wheezy offtopic

Bones, em trobo en què l'iceweasel no em mostra bé una pàgina que estic fent.
En canvi, el chromium, el chrome, i el safari, ho fan "mitjanament bé" ...
He estat buscant ... i ahir em va semblar veure que hi havia un error amb l'iceweasel/firefox amb el _javascript_.
On puc buscar informació ?
Com puc saber si és només l'iceweasel/firefox/altres navegadors que s'identifiquen com a firefox els que no funcionen bé ?
Si no vaig errat, sembla ser que és el motor, que no interpreta bé el _javascript_ ... alguna idea ?
Gràcies i perdoneu l'offtopic