Re: web based CRM

El ds 01 de 06 de 2013 a les 12:17 +0200, en/na Alex Muntada va
escriure:

> - Request Tracker (RT) és un altre clàssic dels sistemes de tiquets.
> L'utilitzen empreses grans des de fa molt temps, té molt ben resolta
> la integració amb el correu i permet fer una gestió de permisos molt
> complexa. Té una versió especialitzada que s'anomena RTIR per a gestió
> d'incidents de seguretat (l'utilitzen alguns CERT i CSIRT).

L'Àlex se m'ha adelantat. D'entre totes les propostes trobava a faltar
RT, el superclàssic que segur que ja has "emprat" sense saber-ho.

Té una pasarel·la correu ←→ gestor d'incidències molt potent, està ben
mantingut a Debian i és relativament fàcil de muntar i començar a
emprar. Jo li donaria un cop d'ull.

--
Jordi Mallach Pérez  --  Debian developer     http://www.debian.org/
jordi@sindominio.net     jordi@debian.org     http://www.sindominio.net/