Re: web based CRM

A Divendres, 31 de maig de 2013 01:38:25, Iker Bilbao va escriure:
> Bones,
>
>     Estic buscant un CRM com a software de gestió d'incidències
> (tickets) via web.

El que jo conec i uso a la feina és un que es diu KMKey:

http://www.kmkey.com/ca/productos/software_incidencies_manteniment

El programa és GPL i es pot instaŀlar a una màquina pròpia o llogar una
instància en un servidor de l'empresa. Permet obrir tasques a fer, assignar-
les a tercers usuaris de l'aplicació, fer estimacions de temps invertit i
comparar-les amb el realment emprat, generar informes tant particulars per a
cada tasca com globals... en particular permet fer un seguiment de les hores
setmanals realitzades per cada individu i enviar l'informe per correu, cosa
que em té fregit perquè molts cops m'oblido de quadrar les hores i m'acaben
tocant el crostó, però això ja no és problema del programa sinó meu :-)

Si necessitessis informació més detallada o suport amb alguna part específica
del programa pots posar-te amb contacte amb mi directament.

--
Atentament,

Eloi Notario.