Re: web based CRM

Jo per atacar el tema dels tiquets no faria servir un CRM, que
teòricament te una altra orientació (gestió de clients / contactes) i
acostumen a ser complexos (algú deia 1h de configuració?? :-D ).

En Ferran i algú altre et recomanaven algun soft de gestió de projectes
o directament de tiquets... Jo usaria un soft especialitzat en això, el
que vols...

Respecte a CRM, per completar la llista de vTiger i el seu fork
SugarCRM, també existeixen ZurmoCRM (més obert que els dos anteriors,
perquè no te versió de pagament) i alguns integrats en un gestor de
continguts, en el cas de drupal CiviCRM (per organitzacions,
associacions, etc.), CRM core (https://drupal.org/project/crm_core) i
RedHen (http://redhencrm.com/).

Per acabar, si el teu projecte es basa també en un entorn web et pots
plantejar usar drupal, i algun dels seus sistemes de tiquets:
https://drupal.org/project/support i una comparativa entre els diferents
sistemes que hi ha: https://groups.drupal.org/node/17948

Salut!

Joan