Re: web based CRM

La meva experiència en CRM's es limita a GoldMine (només per Windows, que jo sàpiga) SugarCRM i SysAid.

Amb GoldMine i SysAid si tinc experiència en instal·lació, configuració i personalització (GoldMine també he impartit formació). Amb SugarCRM només hi he treballat a nivell usuari.

En qualsevol Customer Relationship Manager m'he trovat sempre que la única complexitat / dificultat es la personalització. Si vols que s'adapti 100% a les teves necessitats, no ho tindràs enllestit en 15 minuts, ni probablement tampoc en 1 hora. Però un cop has fet les modificacions / customitzacions que consideris necessaris (generalment afegir alguns camps que t'interessa poder plenar i poca cosa mes, com decidir on i com mostrar aquests camps) TOTS els CRM son realment MOLT fàcils de fer servir, per qualsevol persona que sàpiga fer servir un ordinador.

Son molt intuïtius i tant SugarCRM com SysAid estan molt orientats a http però si totes les persones que faran servir el teu futur CRM tenen coneixements mitjos / alts de informàtica, et recomano SysAid.

Tant SugarCRM com SysAid tenen moltes edicions (gratuites i de pagament) i podràs fer com vaig fer jo fa una mica de temps, començant per edicions bàsiques (per tant gratuites) ja que després, si les restriccions (BBDD gran) es converteixen en un problema, no et costarà molt migrar a una edició superior.

Sort!

El 31 de maig de 2013 1.38, Iker Bilbao <iker.bilbao@gmail.com> ha escrit:
Bones,

    Estic buscant un CRM com a software de gestió d'incidències (tickets) via web.

Dieun el més potent (complicat?) de tots:
http://www.sugarcrm.com/download

Senzill i plantilla proxmox:
http://www.turnkeylinux.org/screenshots/otrs-new-ticket

Altre bona opció?:
http://www.saaslight.com/_9967_en-GB__APP_CRM-SOFTWARE-DOWNLOADS_/saas.aspx

    La veritat és que sóc molt nou en aquest món i trobo pocs que no estiguin limitats a usuaris o per temps. Haig de llegir molt la lletra petita i en algun cas no tinc clar si finalment és o no és.

    Abans d'apostar pel primer que em sembli volia fer un crit per si de cas algú ha tingut experiència en cap i si m'en voleu aconsellar cap segons el que heu conegut. L'ús és força particular (per mi mateix) i és per al control de tasques/gestions que m'encomanen els clients i substituir l'avís per mail, fer el parte del temps invertit, ... .

    Trobo que són unes eines que poden ser molt útils i m'agradaria agafar experiència amb alguna per ampliar i poder-ne recomanar l'ús. Cap recomanació?

    Gràcies,

Iker.