Re: web based CRM

Hola,

Jo des de fa molts anys faig servir mantis

http://www.mantisbt.org/

a part també tens

http://www.redmine.org/
http://trac.edgewall.org/

que son molt mes complerts, fan moltes coses,
i el historic http://www.bugzilla.org/

Al 31/05/2013 1:38, En/na Iker Bilbao ha escrit:
Bones,

    Estic buscant un CRM com a software de gestió d'incidències (tickets) via web.

Dieun el més potent (complicat?) de tots:
http://www.sugarcrm.com/download

Senzill i plantilla proxmox:
http://www.turnkeylinux.org/screenshots/otrs-new-ticket

Altre bona opció?:
http://www.saaslight.com/_9967_en-GB__APP_CRM-SOFTWARE-DOWNLOADS_/saas.aspx

    La veritat és que sóc molt nou en aquest món i trobo pocs que no estiguin limitats a usuaris o per temps. Haig de llegir molt la lletra petita i en algun cas no tinc clar si finalment és o no és.

    Abans d'apostar pel primer que em sembli volia fer un crit per si de cas algú ha tingut experiència en cap i si m'en voleu aconsellar cap segons el que heu conegut. L'ús és força particular (per mi mateix) i és per al control de tasques/gestions que m'encomanen els clients i substituir l'avís per mail, fer el parte del temps invertit, ... .

    Trobo que són unes eines que poden ser molt útils i m'agradaria agafar experiència amb alguna per ampliar i poder-ne recomanar l'ús. Cap recomanació?

    Gràcies,

Iker.

--
Salutacions / Regards