Re: web based CRM

On Fri, May 31, 2013 at 01:38:25AM +0200, Iker Bilbao wrote:
>    Bones,
>
>        Estic buscant un CRM com a software de gestió d'incidències (tickets)
>    via web.
[...]
>        Abans d'apostar pel primer que em sembli volia fer un crit per si de
>    cas algú ha tingut experiència en cap i si m'en voleu aconsellar cap
>    segons el que heu conegut. L'ús és força particular (per mi mateix) i és
>    per al control de tasques/gestions que m'encomanen els clients i
>    substituir l'avís per mail, fer el parte del temps invertit, ... .

Nosaltres usem Redmine més o menys així: creem projectes i
subprojectes, els quals poden tenir tasques i subtasques, on queden
reflectides les hores destinades i el progrés (pot generar diagrames
de Gantt). Pots crear usuaris pels teus clients que només tinguin
permís de lectura per a determinats projectes i que rebin (o no)
notificacions quan aquests siguin actualitzats.

Això és el que fem servir per a projectes. En canvi, per a
incidències/tickets, usem OTRS amb alguns mòduls (també hi pots
registrar l'estona invertida però el client no veu l'estat del
projecte ni les hores invertides sinó només l'estat de cada
incidència -nou, obert, escalat, tancat-).

De software d'aquest tipus n'hi ha molts (crec que a la Wikipedia en
anglès hi havia una taula comparativa); jo et parlo dels que uso
diàriament però segurament no siguin els únics que et permetin
implementar-ho.

Espero que et serveixi.
--
Adrià García-Alzórriz
adria@fsfe.org

Look, we trade every day out there with hustlers, deal-makers, shysters,
con-men.  That's the way businesses get started.  That's the way this
country was built.
		-- Hubert Allen