Re: preparant la festa Debian

Hola a tots i totes!

He estat seguint el fil, però fins ara estava callat :) Jo també vindré,
i també puc portar algo de menjar. No serà artesà, però almenys uns pots
d'olives podria portar.

També se m'acut, es faran tallers i/o activitats? Perquè a mi
m'agradaria poder fer un taller sobre com incloure i actualitzar
aplicacions dins F-Droid, ja que fa temps que hi col·laboro i puc fer de
sponsor per la gent que s'hi vulgui afegir. No cal cap coneixement
previ :)

Si algú sap java també pot col·laborar amb el client per Android, però
això és un tema apart.

Fins dissabte!

--
Daniel Martí - mvdan@mvdan.cc - GPG 0x58BF72C3