Re: Gnome no arranca en Wheezy

On Wed, May 01, 2013 at 01:26:36PM +0200, Giorgio Grappa wrote:
> El símptoma principal és que, després del login gràfic, salta una
> pantalla d'error que diu:
>
> «Alguna cosa ha fallat. S'ha produït un problema i el sistema no es
> pot recuperar. Sortiu i torneu-ho a provar.»

Jo aquesta setmana he passat el meu portàtil de stable a testing i
m'he trobat aquest problema: l'he solucionat deshabilitant
l'acceleració 3D (que tampoc usava).

> Cal dir que, després de la instal·lació, el primer cop que vaig
> engegar la màquina sí que vaig poder entrar a Gnome amb total
> normalitat. Va ser a partir del segon cop que ja no va funcionar
> (pot ser alguna actualització va malmetre alguna cosa; però havia
> instal·lat des de la darrera versió setmanal de la Wheezy, poques
> actualitzacions hi hauria).

Prova a crear un usuari nou, a veure si amb aquest et permet entrar:
d'aquesta manera sabràs si és cosa de la configuració del teu usuari
o bé depèn de la configuració global.

> En fi, que estic ben perdut i no sé com clavar-hi mossegada. Alguna pista?

A part del que he comentat, mira a ~/.xsession-error i /var/log/X*.

Ja ens explicaràs l'evolució.

--
Adrià García-Alzórriz
adria@fsfe.org