RE: té sentit fer una partició boot separada?

Mira, jo potser soc una mica destroyer, pero per la meva experiencia, ni aixo.

Jo m.he adonat que la millor manera es fer una perticio d.uns 40G per l.arrel, una pel swap i la resta home.

I si el lvm esuna meravella i el faig servir pels servidors, pero no se si per un escriptori val la pena.

La pregunta que t.hauries de fer es quantes vegades has tocat i pq les particions.

Apa, que arribo.

Leo

Sent from my mobile

Ernest Adrogué <nfdisco@gmail.com> ha escrit: