Re: Debian Testing i MTP

On Sun, Nov 17, 2013 at 06:15:18PM +0100, xavi wrote:
> Dels que useu en màquina física Debian Testing (no LMDE), us heu
> trobat amb problemes amb MTP? Si us funciona, quins paquets i
> versions teniu posats?

Cap problema, va perfecte com qualsevol altre dispositiu.

Jo no tinc instal·lades les mtp-tools, i el nautilus (uso GNOME3), el
3.4.2-2, que és actualment el que hi ha a testing.

Potser, la pàgina de la Wikipedia[0] et pot donar més detalls dels
paquets necessaris.

[0] http://es.wikipedia.org/wiki/MTP

--
Adrià García-Alzórriz
adria@fsfe.org

Mi ordenador me gana al ajedrez, pero yo le gano boxeando.