classificar aplicacions a gnome 3.8

Benvolguts/des

Aquí va un dubte de principiant ...

Treballo amb Debian Testing, que avui ha actualitzat el panell d'aplicacions de Gnome 3.4 a Gnome 3.8. Amargament comprovo que quan vull accedir a totes les aplicacions ja no les classifica per categories, sino que apareixen totes barrejades (-motiu pel que ja fa dos anys vaig llençar Ubuntu+Unity a les escombraries i mai he tornat-)

Sabeu si hi ha alguna combinació de tecles o manera per a que mostri les aplicacions per categories?

De moment m'he passejat per totes les opcions de configuració, i pel Gnome-Tweak_tool i no ho he trobat. Només encetant la sessió en Gnome-fallback amb l'estètica de Gnome 2 puc tenir de nou les aplicacions classificades.

Gràcies

    Alex