Re: Xerrada "Sobirania Tecnològica"

Hola!.
Al fil de tot això, no se si heu vist aquesta notícia.
http://www.tinet.cat/portal/sheet-show.do?id=79542&ch=1
Va de l'esforç de l'ajuntament de Reus per tal d'implantar programari
lliure.
(que consti que no sóc de Reus)
Salut,
Pep

El dc 06 de 03 de 2013 a les 14:22 +0100, en/na Adam Deosdad va
escriure:

Pep Nieto Luque | gpg.id F80D342E
Linux User 331482
mail: jnieto@tinet.cat