Re: Xerrada "Sobirania Tecnològica"

No sóc massa de partcipar a la llista, però heu fe parlar de les diverses administracions que treballen en programari lliure ( que no gratuït), ja siguin locals, intenacionals o estatals. Parleu del fracàs del linkat, i de casos d'èxit com guadalinex (extremadura) o camaina (veneçuela) basades en debian, i l'ubuntu una filla de debian una mica "gamberra".

El 06/03/2013, a les 14:07, Mònica Ramírez Arceda <monica@probeta.net> va escriure: