Re: Debian al discurs d'investidura!

Hola a totes i tots,
ja tinc resposta de la Cruïlla. Organitzen una sèrie de sopars/tertúlia
on nosaltres hi estaríem convidats un vespre. El primer d'enguany ja el
tenen arranjat (cap a finals gener/febrer) i ens proposen d'anar-hi al
següent (suposo que a finals de febrer).

Salut,

Xavi

Al 29/12/12 15:14, En/na Xavi ha escrit: