Re: Twitter/identi.ca a kopete, o altres alternatives...

+ Eloi Notario:

> Pel cas d'identi.ca hi ha la possibilitat de lligar-lo a un compte
> Jabber. D'aquesta manera tindràs un contacte especial que en una
> finestra de xat t'enviarà allò que vagi dirigit a tu, i a més el que
> escriguis al xat sortirà com a piulada.

Jo utilitzava aquest mecanisme fins que van treure la 1.0 i va deixar
de funcionar. No m'hi he barallat més, però diria que segueix sense
funcionar-me perquè ja no rebo piulades d'identi.ca via jabber.

També em sona que hi ha el pidgin-microblog (suporta twitter i
identi.ca), del qual m'han parlat molt bé però que encara no he
provat.

--
Alex Muntada <alexm@alexm.org>
http://alexm.org/