Re: Twitter/identi.ca a kopete, o altres alternatives...

El Dijous 30 Agost 2012 17:00:40 Joan Cervan i Andreu va escriure:
> Hola,
>
> Habitualment rebo les piulades via Pidgin, però en un altre ordinador
> uso Kopete (per allò de variar i coneixer alternatives), i he vist
> que no te suport per comptes de twitter/identi.ca
>
> Algú de valtros sap s'hi n'hi ha?
>
> O, si no, teniu alguna altra manera de consultar twitter/identi.ca
> sense entrar a les webs que sigui pràctica?

Pel cas d'identi.ca hi ha la possibilitat de lligar-lo a un compte
Jabber. D'aquesta manera tindràs un contacte especial que en una
finestra de xat t'enviarà allò que vagi dirigit a tu, i a més el que
escriguis al xat sortirà com a piulada.

Com que queda com un contacte Jabber, això funcionarà amb qualsevol
client. Suposo que es podrà lligar al Google Talk, jo la tinc lligada
al compte del servidor Jabber de l'empresa on treballo.

P.S: si em busqueu a identi.ca veureu que ho tinc abandonat...

--
Atentament,

Eloi Notario.