Re: Twitter/identi.ca a kopete, o altres alternatives...

On Thu, Aug 30, 2012 at 06:23:58PM +0200, Joan Cervan i Andreu wrote:
> Els RSS me'ls miro de tant en tant, normalment un cop al dia, i dedicant més o
> mnys temps segons lo enfeinat que vaig... Però jo busco una sol·lució que no
> hagi danar a mirar... que "em salti", com ara em fa el pidgin, per exemple...
> que m'obre una pestanya quan hi ha novetats al twitter (o sigui, cada 5 minuts
> :-) )
>
> Se que hi ha clients de twitter, però no n'he provat mai cap, i no sé si fan
> el que demano... En recomaneu algun?

Em referia que et pots posar per exemple els RSS de qui segueixis a
Twitter (el format és
http://twitter.com/statuses/user_timeline/ID_Usuari.rss) i afegir-los
a per exemple un Icedove.

D'altra banda, crec que hi ha aplicacions amb Adobe Air que fan
justament el que demanes, possiblement de codi obert i tot, però crec
que necessiten identificar-te amb el teu usuari de Twitter, i com que
no en tinc no les he provat :-)