Re: Twitter/identi.ca a kopete, o altres alternatives...

EL Thu, 30 Aug 2012 17:00:40 +0200
Joan Cervan i Andreu <joan@calbasi.net> escrigué:

> Hola,
>
> Habitualment rebo les piulades via Pidgin, però en un altre ordinador
> uso Kopete (per allò de variar i coneixer alternatives), i he vist
> que no te suport per comptes de twitter/identi.ca
>
> Algú de valtros sap s'hi n'hi ha?
>
> O, si no, teniu alguna altra manera de consultar twitter/identi.ca
> sense entrar a les webs que sigui pràctica?
>
> Fins ara,
>
> Joan Cervan

A mi em va molt bé choqok.
Amb moltes menys opcions ja que s'executa amb qualsevol emulador de
terminal hi ha twidge si bé aquest només serveix per twitter.
Tots els altres que he probat (turpial, crec que està als backports o
gwibber no m'han convençut.
La meva opinió es que el millor es choqok.