Re: Nuestra editorial espera su manuscrito

Hola a tots,

 Jo sóc el senyor a qui va dirigit el missatge i, evidentment, és SPAM.

 Em vaig fer membre de la llista fa anys perquè com a usuari novell de
Debian volia tenir la oportunitat de compartir la meva experiencia amb
altres. El que no m'havia passat mai és que algú envies aquí missatges
per mi que no tinguessin rés a veure amb l'objectiu de la llista.

 Perdoneu les molèsties que us hagi pogut ocasionar. Per la meva banda
prendré les mesures oportunes.

 robert

El dj 28 de 06 de 2012 a les 18:38 +0200, en/na
y.giomi@eae-publishing.com va escriure: