Re: reiserfs i altres

El dt 26 de 06 de 2012 a les 16:53 +0200, en/na alex@probeta.net va
escriure:

> tots són bons o fiables, però precissament ReiserFS ... crec que es va
> aturar el seu desenvolupament quan el seu autor, fa pocs anys, va
> planificar i dur a terme l'assassinat de la seva dona. El seu suport al
> nucli Linux encara és a través de pegats.
>
> lo de millor o no ... depén de les teves necessitats. Alguns operen més
> ràpid amb arxius molt grans, altres amb arxius petits, altres tenen
> moltes característiques però que potser no utilitzaràs, ...
>
>     http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_file_systems

Hola, primer de tot gracies per les respostes. Tinc 4 discs durs amb un
total de 12 particions. No m'agraden massa grans, i algunes estan
buides. El directori arrel "/" esta en xfs i les altres en ext3 o
reiserfs, per això volia ficar una mica d'ordre i potser canviar-les
totes a ext3, i això encara, ja que abans hi tenia en ext2, fat32 ... la
feinada és amb les dades "multimedia" que son molt grans i la
partició /home, que fer-ne el canvi és un conyàs.

Salutacions

Jordi