Re: coordinació de la lluita contra l'spam a les llistes en català

per cert, estava avorrit d'editar cada línia del wiki i posar la
estrelleta a "on" i el nick i he buscat una mica: amb el complement
del firefox "vimperator" es poden editar els textarea al vim! (Ctrl+i
al textarea, s'obre el vim, editem, :wq) fantàstic!

El 8 de març de 2012 9:26, Mònica Ramírez <monica@probeta.net> ha escrit: