Re: Debian al discurs d'investidura!

Jo també conec CUPeros, tant de la meva zona (Cardedeu / Sant Celoni) com de la "comuna" de l'Anoia (a on, per cert, hi ha una mena de laboratori per reciclar ordinadors, etc. i tot allò ho munten amb soft lliure).

Si puc, també m'apuntaria ;-)

Joan Cervan

Al 24/12/12 22:23, En/na Xavi ha escrit:

Jo també m'hi apuntaria, x col.laborar.

també estaria bé xerrada conceptual, no? A mi també m'aniria bé a mi aclarir més coses...

Com més d'un d'aquesta llista, conec algun cuperu (de la Cruïlla), si voleu els hi proposo quan tinguem proposta definida.

Xavi

El 24/12/2012 20:50, "Daniel Martí" <mvdan@mvdan.cc> va escriure:
On Mon, Dec 24, 2012 at 07:27:48PM +0100, Mònica Ramírez Arceda wrote:
> El ds 22 de 12 de 2012 a les 23:43 +0100, en/na Adrià va escriure:

> Si ho tires endavant, compta amb mi ;)

Però deixant ben clar que Debian i Ubuntu no són equivalents en quant a
llibertat! :)

--
Daniel Martí - mvdan@mvdan.cc - GPG 0x58BF72C3

--

Joan Cervan i Andreu
http://personal.calbasi.net

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de ser útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no val la pena viure'l"
A. Camus

i pels que teniu fe:
"Déu no és la Veritat, la Veritat és Déu"
Gandhi