Re: Debian al discurs d'investidura!

El dt 25 de 12 de 2012 a les 09:21 +0100, en/na Joan va escriure:
> Jo també conec CUPeros, tant de la meva zona (Cardedeu / Sant Celoni)
> com de la "comuna" de l'Anoia (a on, per cert, hi ha una mena de
> laboratori per reciclar ordinadors, etc. i tot allò ho munten amb soft
> lliure).
>
> Si puc, també m'apuntaria ;-)
>
> Joan Cervan
>
> Al 24/12/12 22:23, En/na Xavi ha escrit:

Doncs idees segur que en tenim moltes, ara a veure si tenim
forces/ganes/temps/etc :) En deixo caure dues que em passen ara mateix
pel cap i a veure què en surt de tot això:

* Filosofia del programari lliure (amb el cas de Debian com a exemple
d'èxit)
* El programari lliure a l'administració pública (el tema etern... però
que ja va sent hora, no??? I amb Debian, of course!)

Potser, per trencar el gel, podríem oferir una tertúlia sobre aquests o
més temes i a partir d'aquí ja veiem el què... O creieu que una xerrada
amb ponents seria un millor format?

Vinga, va! Més idees?

(Ostres, no paro de buscar excuses per tornar-nos a trobar... heheh...
m'ho vaig passar bé el dia del taller :)) )

Salut!