Re: Squeeze no reconeix CD

Que sigui a prop de la platja, a mi em queden quatre anys i mig. A no ser que la filla de puta de la Saez de Santamaria em toqui els ous. El Rajoy no en te ni puta idea, però la mala bitxa i el seu jefe de les FAES, em fotem Por, Molta Por.

En quant al tema de l'arrancada, si el disc dur te un SO, el que faria seria arrencar-lo, no es quedaria sense fer res.

Pot ser perfectament que detecti la unitat i que aquesta no funcioni be.

Ves del probleme mes senzil al mes dificil, eliminant possibles causes.

Una abraçada a tots i si algú vol fer prpostes d'un sopar d'estiu, ja us dic que m'hi apunto.

El divendres 6 de juliol de 2012, ha escrit: