Re: GNOME 3: com evitar-lo?

El dg 06 de 11 de 2011 a les 23:15 +0100, en/na Giorgio Grappa va
escriure:
> Al 06/11/11 14:23, En/na Orestes Mas ha escrit:

> també he tastat E17 (en fase betíssima, no m'atreveixo a recomanar-lo,
> tot i que m'agrada molt). Els dos primers tenen un aspecte força
> «clàssic», i són lleugers.

Faig servir l'E17 des que va sortir i abans feia servir enlightenment
e16. E17 no està en una fase tant betíssima i al menys a mi, no m'ha
donat mai cap problema prou seriós.

També voldria dir-li a l'Ernest que el WindowMaker no és tant modern com
pot semblar i des dels seus inicis no ha tingut tants de canvis, encara
que tampoc l'he fet servir regularment.

Tot es qüestió de gustos, però els escriptoris que hi ha actualment amb
més seguiment, ja fan prou bé la seva feina.

Salutacions.

Jordi.