Re: GNOME 3: com evitar-lo?

Hola,

> Fins ara utilitzava Gnome i més o menys estava satisfet, faig servir
> el mode focus-follows-mouse, múltiples escriptoris, etc. Ara amb el
> Gnome 3 sembla que han decidit fer una sèrie de canvis ridículs, com
> ara eliminar la barra de tasques (de manera que no veus les finestres
> minimitzades) i altres coses que no tenen cap mena de sentit.
>
> Moltes distribucions ja l'han començat a adoptar, entre elles Ubuntu.
> A Debian suposo que entrarà a Testing aviat. Personalment, no penso
> utilitzar el Gnome 3 perquè tinc molt clar que no m'agrada i crec que
> [...]

Desconec si només és un estat transitori, però actualment la Debian sid
quan entres amb el gdm et permet escollir la sessió "GNOME Clàssic" que
és molt semblant al que teníem fins ara. A mi el nou GNOME no em
funciona, bé tampoc m'hi he escarrassat, suposo que uso un maquinari
massa poc potent.

Fins aviat.