Re: GNOME 3: com evitar-lo?

A mi també m'ha fet un munt de trastades, prenent decisions
arbitràries sense que jo pogués fer res al respecte, al més pur estil
de altres sistemes operatius. Em va agradar tant, tant que... ja estic
a lxde en unes màquines, a fluxbox a unes altres.
Amb tots els respectes, els desenvolupadors poden fer el que els
sembli amb les seves "criatures", que per això són seves. Però aquesta
aproximació a una espècie de híbrid entre OSX i smartphone, serà tot
lo cool que volgueu, però per treballar va com el cool. Em vaig passar
ahir mitja tarda intentant esbrinar perquè m'havia deixat de funcionar
la xarxa i el mosqueig va ser considerable. Més quan per configurar la
xarxa, tot el que vaig trobar va ser un botonet de
"on-off", com si fos un "tonto l'haba". D'acord, sóc a testing, i per
tant sóc un tester, però aquests ensurts m'estressen massa. Potser
tinc poca paciència, potser em faig vell, però migro a solucions menys
cool.

El 9 de novembre de 2011 10:00,  <xabi@nodo50.org> ha escrit: