Re: GNOME 3: com evitar-lo?

On Wed, Novembre 9, 2011 2:19 am, Mònica Ramírez Arceda wrote:

../
~ Diuen que canviar de casa i feina són motius d'estrés, potser un canvi
~ d'escriptori (o de versió d'escriptori) causa el mateix efecte ;-)

cert! a mi em va estressar que no em respectés el proxy, que algunes
aplicacions ja tunejades deixin de fer servir un navegador, i per defecte
aparegui l'epiphany, que el networkmanager faci la seva i sudi del meu
network/interfaces, que desapareguin coses...

no sé si migraré o no; i per això estic a testing... si queda constància
de que algunes coses 'fallen' tot pot millorar...

###
http://info.nodo50.org/4137 | error al sistema
   a internet la llibertat no és gratuïta