Re: Fwd: [øŧ] esborrar certificat

Ara mateix acaba d'entrar una actualització a testing

nss (3.12.8-1+squeeze3) stable-security; urgency=low

  * mozilla/security/nss/lib/ckfw/builtins/certdata.*:
    Explicitely distrust various DigiNotar CAs:
    - DigiNotar Root CA
    - DigiNotar Services 1024 CA
    - DigiNotar Cyber CA
    - DigiNotar Cyber CA 2nd
    - DigiNotar PKIoverheid
    - DigiNotar PKIoverheid G2

 -- Mike Hommey <glandium@debian.org>  Sat, 03 Sep 2011 09:32:46 +0200

/tmp/tmp8QsAoN (END)

El 5 de setembre de 2011 22:19, Mònica Ramírez <monica@probeta.net> ha escrit:
El dl 05 de 09 de 2011 a les 21:09 +0200, en/na hubble va escriure:
> El Mon, 5 Sep 2011 19:25:31 +0200
> tictacbum <tictacbum@gmail.com> va dir:

> Gràcies a tu per la info.
>
> Sembla ser que ja s'han actualitzat els certificats amb el paquet ca-certificates, però el que no entenc és per qué deixen que el certificat estigui, encara que amb les caselles desmarcades.
> [...]

Jo m'he actualitzat la testing i m'han desaparegut aquests certificats.
Veig que també han fet una actualització per a l'estable.

Un problema que té el paquet ca-certificates és que està orfe, és a dir
que ara com ara no té cap mantenidor concret que se'n faci càrrec :-(

Salut!
Mònica