Re: Rebeu els meus missatges amb l'hora actual o dugues hores per sobre?

Estic fora de casa i l'he rebut a l'iphone quan son les 14:48 i em diu
que l'has escrit a les 14:39 es a dir una hora mes del que reportes
(13:47)
Si puc acostar-me a un firefox ja t'ho comentaré.
Salut

Xavier De Yzaguirre
xdeyzaguirre(at)gmail(dot)com

El 02/08/2011, a les 14:39, Joan <arbocenc@calbasi.net> va escriure: