Re: Rebeu els meus missatges amb l'hora actual o dugues hores per sobre?

El Tue, 02 Aug 2011 13:48:15 +0000
Joan <arbocenc@calbasi.net> va dir:

> Hola,
>
> Hi ha molta gent que em diu que rep els meus missatges amb l'hora
> avançada (+2h). Jo, en canvi tinc l'hora del rellotge correcta (ara em
> marca les 13:47) i quan rebo la copia d'un missatge que envio a una
> llista de correu, m'entra amb l'hora correcta (no percebo el problema
> que alguns destinataris em reporten). Teniu idea de què pot ser?

Hola, jo he mirat el correu (amb un client de correu sylpheed) a les 14:53.

El client de correu em diu que el teu és un correu de les 15:48 (encara em falta una hora per a que sigui així :)

La capcelera del correu diu que es va enviar a les 13:48:15 + 0000.

I per aixó crec que és el teu sistema que te la hora oficial d'aquí com si fos la UTC. Per aquests lars fem servir la hora CET, en el nostre cas UTC+2 a l'estiu.

Quan una maquina rep el teu missatge agafa la hora UTC que tu has posat 13:48 i suma la oficial, en aquest cas 2 hores més, per la qual cosa queda en 15:48

Be, no se si m'explicat o t'he confós encara més, de totes maneres tampoc domino gaire el tema :)

apa, sort!