Re: programa de microblogging

Al 16/03/11 08:26, En/na Adrià ha escrit:
2011/3/16 Robert Garrigos<robert@garrigos.cat>:
Hola a tothom,

Em trobo que haig de deixar el meu estimat Mac (no era meu...) i m'estic
passant a linux com a SO d'escriptori. He passat per ubuntu i per diversos
problemes he volgut provar debian, que ja he fet servir com a servidor web,
etc. He vist que amb l'ubuntu venia un programa de microblogging que no
pintava malament, el Gwibber. Quina alternativa tinc per a Debian? La versió
que hi ha no funciona.

Moltes gràcies.

Robert

Hola Robert,

benvingut a Debian ;-)

no conec ni he usat mai aquest programa, però he trobat una recepta
per instal·lar-lo en Debian [0]; ho has provat així?

En qualsevol cas, seria necessària informació més específica per
ajudar-te: versió de Debian, quin error et dóna, si uses Gnome com a
entorn gràfic, etc... Quina versió de Gwibber uses?

Salutacions.

[0] http://cambio.name/personal/en/node/258

Moltes gràcies, Adrià. Això m'ha funcionat perfectament i ja el tinc en marxa.

Salut!

Robert