Re: Dell, broadcom i possible sol·lució xapucera...

Pot ser havies d'haver dit el model de la targeta.

Aquí tens però un parell de links que m'han ajudat abans a instal·lar
targetes Broadcom al debian http://wiki.debian.org/wl
http://wiki.debian.org/bcm43xx .

Com a experiència personal, fa poc vaig comprar una targeta wifi i no
me la reconeixia el sistema; després de barallar-me i descobrir una
solució "d'aquelles de com era linux fa 10 anys", vaig decidir
actualitzar el sistema amb la qual cosa es va actualitzar el kernel a
la versió 2.6.32-5 que ja porta incorporat un controlador per a la
meva targeta.
Pot ser el controlador de la teva targeta ve al kernel i per això et
diuen que a Ubuntu no tindries el problema, primer ubica el nom del
controlador i busca com fer-lo servir al debian, pot ser és tan
senzill com fer anar l'Squeeze actualitzat ^^.

Salutacions,
--
Andrés