Re: Instal.lar squeeze ?

(ho sento s'ha anat al privat, ho torno a enviar a la llista)

2010/9/7 ferran juanos <Ferran.Juanos@telefonica.net>:
> ¿ És aconsellable començar a instal.lar squeeze, creieu que és suficientment
> estable ?.
> ¿ Gnome o KDE ?, fa un any ho vaig intentar i KDE em va decebre força apart
> dels errors propis, normals aleshores de squeeze.
> M'interessa molt la vostra opinió ja que em sembla que hi ha força gent de
> la llista que fa servir squeeze.
>
> Gràcies a tothom.

Hola Ferran,
ja fa temps que faig servir Squeeze, i em sembla que ara que l'han
"congelat" és el millor moment (a part de quan es converteixi a
estable).

La tinc instal·lada en el meu portàtil de la feina amb els volums
encriptats, al meu PC de casa sense encriptar y al PC de la meva filla
i la meva mare i de moment tot ha anat genial.

Te la recomano amb el GNOME, ja que ho trobo un sistema net, polit i
àgil (soc un enamorat del peu gràfic).

Salutacions i bona sort a tothom.
Javier Silva.