Re: Instal.lar squeeze ?

Hola Ferran,

Crec que no hi ha una resposta concreta a la teva pregunta, però m'explico ...

(des de la meva modesta opinió)

Depèn del que vulguis fer amb el teu ordinador, qualsevol versió
testing de Debian té moltes actualitzacions diàries de paquets, això
vol dir que si necessites un servidor o un PC per a una serie de
feines concretes i importants potser passaràs massa temps
re-configurant i actualizant paquets de kernel, llibreries, etc.

Per altre banda si utilitzes Debian per a fer alguna prova i 'jugar'
(no ha jocs evidentment sinó amb la distro o amb GNU/linux en general)
segur que no es cap problema.

Per altre banda la meva experiència amb KDE o GNOME. Jo era un usuari
encantat de KDE3, tot anava de meravella (per mi) fins que, crec, amb
Lenny es va passar a KDE4. No em vaig acostumar als 'extres' i em vaig
passar a GNOME.

Sigui com sigui, la decisió mai cal que sigui radical, l'escriptori
que vaig servir es gnome, pero utilitzo molt paquets de KDE: digikam,
k3b, konqueror (com segon navegador), ja que m'agraden més que les
alternatives de gnome.

Apa, la meva opinió personal i intransferible.

Joan