Problema amb sistema multi-seient - CPU#0 stuck for 61s

Hola,
m'agradaria exposar un problema que tinc, a veure si algú en pot donar
un cop de ma o alguna pista de com podria arreglar el que m'està
passant.

Tinc un equip amb Debian Lenny, que e troba al dia d'actualitzacions.
Aquest equip te les següents característiques (només he posat les que
crec que son importants per poder resoldre el problema):

- Placa mare Gigabyte GA-MA78G-DS3H amb un processador AMD Phenom II
X4, 8 GB de memòria, targeta gràfica (IGP) a la placa mare ATi Radeon
HD3200 a la que tinc connectat un monitor de 17".
- Targeta gràfica addicional PCIe ATi Radeon HD4550 amb un monitor de 22".
- 2 teclats i 2 ratolins tots amb USB (1 per cadascun dels llocs de treball).

Com driver per les targetes gràfiques, tinc instal·lat el driver
propietari d'AMD/ATi versió 10.2 (que es l'últim compatible amb les
dues targetes de manera simultània, anteriorment tenia el 9.7). No
tinc instal·lat el driver de codi lliure ni el propietari que hi ha
als repositoris, ja que no son compatibles per a la configuració que
tinc amb les 2 targetes.

L'arxiu de configuració de les X (xorg.conf), està preparat per
dirigir els events de cadascun dels teclats i ratolins, cap a les
seves respectives pantalles, i al iniciar-se el GDM, mostra els 2
inicis de sessió sense problemes. L'arxiu xorg, el tinc configurat
així:

Section "ServerLayout"
       Identifier     "X0"
       Screen         "Screen[0]-0" 0 0
       InputDevice    "Keyboard-X0" "CoreKeyboard"
       InputDevice    "Mouse-X0" "CorePointer"
EndSection

Section "ServerLayout"
       Identifier     "X1"
       Screen         "Screen[1]-0" 0 0
       InputDevice    "Keyboard-X1" "CoreKeyboard"
       InputDevice    "Mouse-X1" "CorePointer"
EndSection

Section "Files"
EndSection

Section "Module"
EndSection

Section "ServerFlags"
       Option      "Xinerama" "off"
EndSection

Section "InputDevice"
       Identifier  "Keyboard-X0"
       Driver      "evdev"
       Option      "Device" "/dev/input/event1"
       Option      "XkbRules" "xorg"
       Option      "XkbModel" "pc105"
       Option      "XkbLayout" "es"
EndSection

Section "InputDevice"
       Identifier  "Mouse-X0"
       Driver      "evdev"
       Option      "Device" "/dev/input/event2"
EndSection

Section "InputDevice"
       Identifier  "Keyboard-X1"
       Driver      "evdev"
       Option      "Device" "/dev/input/event3"
       Option      "XkbRules" "xorg"
       Option      "XkbModel" "pc105"
       Option      "XkbLayout" "es"
EndSection

Section "InputDevice"
       Identifier  "Mouse-X1"
       Driver      "evdev"
       Option      "Device" "/dev/input/event5"
EndSection

Section "Monitor"
       Identifier   "Monitor[0]-0"
       Option      "VendorName" "DELL"
       Option      "ModelName" "P2210"
       Option      "DPMS" "true"
EndSection

Section "Monitor"
       Identifier   "Monitor[1]-0"
       Option      "VendorName" "ACER"
       Option      "ModelName" "AL1711"
       Option      "DPMS" "true"
       Option      "PreferredMode" "1280x1024"
EndSection

Section "Device"
       Identifier  "ATI-Device[0]-0"
       Driver      "fglrx"
       BusID       "PCI:2:00:0"
EndSection

Section "Device"
       Identifier  "ATI-Device[1]-0"
       Driver      "fglrx"
       BusID       "PCI:1:05:0"
EndSection

Section "Screen"
       Identifier "Screen[0]-0"
       Device     "ATI-Device[0]-0"
       Monitor    "Monitor[0]-0"
       DefaultDepth     24
       SubSection "Display"
               Viewport   0 0
               Depth     24
       EndSubSection
EndSection

Section "Screen"
       Identifier "Screen[1]-0"
       Device     "ATI-Device[1]-0"
       Monitor    "Monitor[1]-0"
       DefaultDepth     24
       SubSection "Display"
               Viewport   0 0
               Depth     24
       EndSubSection
EndSection

L'arxiu gdm.conf, està modificat pel suport multi-seient, habilitant
les consoles només a una de les dues pantalles. Queda (la part dels
servers) de la següent forma:

 [servers]
 0=XServer0
 1=XServer1

 [server-XServer0]
 name=Consola Standard Server
 command=/usr/bin/Xorg -layout X0 -novtswitch -sharevts
-isolateDevice PCI:2:00:0

 [server-XServer1]
 name=Auxiliar Server
 command=/usr/bin/Xorg -layout X1 -isolateDevice PCI:1:05:0 vt7

Quan poso en marxa l'equip i durant el seu funcionament, mentre
treballem, tot funciona de manera correcta, i es al moment d'apagar
l'equip, quan es queda fins a 2 minuts amb el següent missatge en
pantalla:

 kernel: [30058.331996] BUG: soft lockup - CPU#0 stuck for 61s! [kstop/0:8719]

A moltes ocasions, m'apareixen els altres nuclis de la CPU.

He provat a canviar el kernel amb la versió 2.6.30 que hi ha al
backports (de fet és la que tinc ara mateix en funcionament, abans
tenia la 2.6.26), però continua el mateix error. Si només deixo 1
pantalla o 2 connectades a la mateixa targeta, l'error ja no surt.

No puc provar el 2.6.32, ja que no està penjat el kbuild que em faria
falta per poder compilar algunes coses.

Tinc programari de virtualització instal·lat, però sense tenir-lo
també em passa. Actualment tinc instal·lat VMware Player, i he provat
amb VirtualBox i VMware Sever (però mai de manera simultània), i el
resultat ha estat idèntic.

He provat de buscar a Internet, però no trobo res semblant al problema
que tinc. Tan de bo algú de vosaltres en pugui donar alguna pista o la
solució al meu problema.

Gracies per endavant.
Javier Silva.