Re: problemes amb el teclat

Bones....

si vas tastar Ubuntu i Gnome de ben segur que el problema era del servidor X...

fes-hi una ullada a l'arxiu /etc/X11/xorg.conf i mira que tinguis un apartat com aquest que faci referència al teclat:

Section "InputDevice"

    # generated from default
    Identifier     "Keyboard0"
    Driver         "kbd"
    Option         "XkbRules" "xorg"
    Option         "XkbModel" "pc105"
    Option         "XkbLayout" "es"
EndSection

La part important són les Option "XkbModel" i "XkbLayout" que defineixen tipus i distribució del teclat...
És una petita pífia de l'instal·lador d'Ubuntu. Jo m'ho vaig trobar amb el 8.10

Siau...
Pepluís.

Al 16/03/10 12:45, En/na Llorenç Ferrer ha escrit:
hola, el meu nom es llorenç, encara no soc usuari de debian: Estic dubtant d'instal·lar-lo ja que he provat l'ubuntu i he tengut un problema amb el teclat. Resulta que els accents i símbols no estan al mateix lloc quan utlilitzo windows que quan ho faig amb Ubuntu. Podré fer-ho amb debian?

Gràcies