Re: Redirigir ports amb IPTABLES

El Monday 15 March 2010 14:58:16 Jordi Funollet va escriure:

> Tot a la 192.168.1.0??? Això és un error al picar el mail o realment ho
> tens així?

Ho tinc així de forma provisional, un cop funcioni correctament podré crear
vàries sub-xarxes, que és la idea. De fet el router adsl té un port cap el
switch general per donar servei i un altre cap el tallafocs, lògicament el
cable cap el switch el treuré així que pugui.
El problema és que tenim varis serveis externs funcionant que han de seguir
fent-ho, a part de la pròpia connexió a internet, i el router adsl que tenim
només agafa IPs /24.
Crear sub-xarxes i l'escassetat de ports que puc redirigir indiviudalment amb
el router són dos bones causes per crear la màquina pont.

--

Marc Olivé
Grup Blau

www.grupblau.com