Redirigir ports amb IPTABLES

Bones,

Estic intentant redirigir ports desde un tallafocs que també fa NAT i no trobo
com fer-ho. He provat vàries regles que en teoria haurien de funcionar sense
sort, i no veig on està l'error.

Tinc un router adsl amb IP interna 192.168.1.1 que hauria de redirigir tots
els ports cap el tallafocs/NAT, de moment només redirigeix el 8480 per
provar.
El tallafocs té dues tarjes de xarxa, una endollada al switch amb la IP
(interna) 192.168.1.2 i una altra endollada al router adsl amb la IP
192.168.1.10.
El NAT funciona o no prodria enviar aquest correu, jeje.

Adjunto l'script que uso per aixecar el tallafocs, el clàssic rc.firewall. Al
final hi han tot de regles comentades que són les proves que he fet per
redigir ports, les dues que estan descomentades són les que crec que haurien
funcionar, però no ho fan:
El router adsl redirigeix les connexions que arriben al port 8480 cap a
192.168.1.10:8480, ara el firewall hauria redirigir aquestes connexions del
port 8480 cap el port 8280 de la màquina 192.168.1.11.
Estableix la connexió per la regla PREROUTING però no es rep cap resposta, que
ho hauria de fer la regla FORWARD, es queda esperant eternament.
No sé si el problema pot ser el router adsl, però fent la redirecció del port
8480 a 192.168.1.11:8280 directament amb el router ho fa bé.

Alguna idea?

--

Marc Olivé
Grup Blau