Visualitzar PDFs des del navegador Kazehakase

Bon dia,

m'he proposat passar dies sencers sense Iceweasel, avaluant altres
navegadors.  Començo a estar una mica massa tip de la memòria que
m'utilitza, i com em bloqueja el dispositiu de so.  He començat pel
Kazehakase (http://packages.debian.org/kazehakase), i un cop he fet
algunes personalitzacions, de moment m'està força bé.  Llevat que no sé
com fer que s'engegi un visor de PDFs (en el meu cas últimament m'està
agradant epdfview, http://packages.debian.org/epdfview).

I això que li he preguntat a Google, eh?

 http://www.google.cat/search?q=kazehakase+pdf+viewer
 http://www.google.cat/search?q=kazehakase+pdf+xpdf
 http://www.google.cat/search?q=kazehakase+pdf+epdfview
 etc, etc.