dubte en actualitzar skype

Hola,

Em dic Carles Ros. Sóc usuari de Debian. No en tinc massa idea i no he
participat mai en un fòrum, o sigui que és força probable que la
pregunta estigui mal plantejada o sigui incomplerta. Demano disculpes
per anticipat.

Tinc Debian Etch (aquí és on suposo que hi ha el primer problema) i amb
les actualitzacions de programari que periòdicament el sistema va fent
soles em va dir que per actualitzar l'skype, primer s'havia de
desinstal·lar. Quan ho vaig fer després no es podia instal·lar. Deia que
necessitava unes versions de certes llibreries que no trobava
(libasound2 libc6 libgcc1 libqt4-core libqt4-gui libsigc++-2.0-0c2a
libstdc++6 libx11-6).

Vaig deduir que es debia a que l'última versió d'skype necessitava
llibreries només disponibles per lenny, y que la meva actitud
prehistòrica de no actualitzar-me i quedar-me a etch era la culpable de
tot.

Creieu que el problema pot ser aquest?

En cas que sí, em recomaneu algun tutorial en concret per fer el pas?

Gràcies

Carles