Llistes Sympa i ....

Bona tarda,

Tinc un dubte sobre Sympa o mailman i -perdoneu-me: Exchange- si si .. tinc conciencia que es un pecat capital però l'Exchange me l'imposa la feina.

A veure, a la feina volen que els prepari i configuri un gestor de llistes de distribució el més potent possible, en tinc referència dels dos que he escrit mé amunt però hi tinc un Exchange al correu .... i no el puc canviar fàcilment (hi tinc un BES també). Voldria integrar el Sympa amb l'Exchange, algú sap si es bona idea que Sympa reenvii els correus a l'Exchange? Funcionar jo crec que ho faria, però sabeu hi hauria algun problema afegit?

Moltes gràcies per avançat.

Carles

Disfruta de un resumen diario de tu Hotmail en tu móvil Movistar. ¡Accede ya!