Re: L'Ubuntu no es vol connectar al router d'ADSL

En/na pau ha escrit:

no vull posicionar-me com a un defensor del nm, però això no és cert Pau.

Jo no necessite iniciar les X-window per a tenir xarxa. De fet, un munt
de vegades que se m'han cascat les x (més que res a la versió de
desenvolupament...) ho he pogut solucionar reinstal·lant i reconfigurant
des del terminal pur i dur.

Alguna cosa tens malament al teu Ubuntu.

Salut!